fbpx

Gyakran ismételt kérdések

  • A Bubbles úgy működik, mint egy patyolat? Ha a Bubblesbe jössz, ne egy tisztítót vagy patyolatot képzelj el! Az önkiszolgáló mosoda kicsit hasonlít arra, mintha otthon mosnál, csak nagyobb kapacitású gépekkel, gyorsabban és sokkal hatékonyabban!
  • Mit jelent, hogy a Bubbles önkiszolgáló? Mosodáinkban nincs állandó személyzet. A mosást illetve szárítást saját Magad kell, hogy elindítsd. Ne aggódj, ehhez csak a fizető automata egyszerű utasításait kell követned. Ha pedig bármi problémád merülne fel, kérd ügyfélszolgálatunk segítségét a megjelölt telefonszámon.
  • Mi a Bubbles fizető automata? A fizető automata a Bubbles automatizált rendszerének központja. Itt tudod kiválasztani a használni kívánt gépet illetve fizetni, regisztrálni, egyenleget feltölteni, kupont felhasználni.
  • Milyen előnyökkel jár a Bubbles regisztráció? Bubbles regisztráció segítségével egyszerűen és mindig jelentősen kedvezményes áron veheted igénybe szolgáltatásainkat. Ezen kívül sok más egyéb kényelmi szolgáltatás is elérhetővé válik számodra akár egyetlen kattintással a My.Bubbles felületén keresztül.
  • Hogyan regisztrálhatok a Bubbles rendszerébe? Semmi mást nem kell tenned, mint megadni e-mail címedet és választott jelszavad és ezekkel az adataiddal regisztrálni az üzletekben lévő fizető automatán, Bubbles applikáción vagy a My.Bubbles felületén keresztül. E két adatot érdemes megjegyezned, a későbbiekben ezekkel tudsz majd Bubbles fiókodba gyorsan és kényelmesen bárhonnan online, telefonos applikáción vagy az üzletekben lévő fizető automatánál belépni.
  • Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam? Először is próbáld levélfiókodban visszakeresni a regisztráció után az info@bubbles.hu email címről kapott emlékeztetőt. Új jelszót kizárólag Te tudsz igényelni a my.bubbles.hu felületén keresztül az „Elfelejtetted a jelszavad?” kérdésre kattintva a regisztrált e-mail címed megadásával. Gmail-es e-mail cím esetén előfordul, hogy a Spam vagy a Promóció mappába érkezik a levél.
  • Miért előnyös számomra, ha Bubbles törzsvásárló vagyok:
    • Törzsvásárlóként kedvezményesen veheted igénybe szolgáltatásainkat. Árainkról bővebben ITT tájékozódhatsz
    • A My.Bubbles felületén online feltöltheted törzsvásárlói egyenleged
    • A My.Bubbles felületén keresztül igényelhetsz számlát, melyet utána ugyanarról a felületről saját magad le is tölthetsz. * további információt a 7-es pontban találsz
    • A My.Bubbles felületén rá tudsz tekinteni a gépfoglaltságra és lehetőséged van gépfoglalásra is.
    • Törzsvásárlóként rendszeresen kapod Bubbles hírlevelünket, melyen keresztül elsőként tájékozódhatsz a legfrissebb akciókról, Bubbles hírekről és tippekről.

  • Van lehetőségem a Bubblesben internetezni? Igen, a legtöbb üzletünkben ingyenesen elérhető WiFi elérést biztosítunk! Keresd az üzletben elhelyezett Wifi táblát, és használd a rajta lévő jelszót a csatlakozáshoz! A WiFi elérési lehetőség üzletenként eltérhet, kérjük, tájékozódj az adott üzlet aloldalán ezzel kapcsolatban.  
  • Működik a mosodákban mosdó? Üzleteinkben mosdó használatára nincs lehetőség.
  • Kérjük, hogy üzleteinket rendeltetésszerűen használd! Csak a szolgáltatásaink igénybe vétele alatt tartózkodj üzleteinkben. Ha végeztél, kérjük, hagyj rendet magad után, és add át a helyet az utánad következőknek.
  • Mit tegyek, ha valami rendellenességet, problémát tapasztalok? Ebben az esetben küldj nekünk egy emailt az info@bubbles.hu címre! Ha azonnali megoldást igényel a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat!
  • Miben különböznek mosógépeitek az otthoniaktól? Mosodáinkban ipari mosógépeket használunk, amelyeknek kapacitása kétszer (11 kg-os kisgépek) illetve háromszor (16 kg-os nagygép) nagyobb a háztartási mosógépekénél. A legtöbb mosodában 3 kis – és 1 nagy mosógép üzemel. A professzionális beállításoknak köszönhetően, a mosási programok gyorsabbak, de ennek ellenére hatékonyabbak az otthoniaknál.
  • Hogy tudok egy mosást elindítani? Rendkívül egyszerűen!
    • Helyezd a szennyest a gépbe, majd egy határozott mozdulattal zárd be az ajtót!
    • A mosógépen található kis érintő kijelzőn válassz mosási programot!
    • Lépj a fizető automatához, és válaszd ki a megfelelő gépet (amibe előzetesen berámoltál)! Ha már törzsvásárlónk vagy, előbb lépj be a Bubbles törzsvásárlói fiókodba.
    • Fizess!
    • Rövid edukációs videónkat ITT tekintheted meg
    • Figyelem!
      • 1) A fizető automata inaktív állapotban 2 perc után visszatér a kezdő oldalra. Ezért fontos, hogy kövesd a fent leírtakat!
      • 2) A kifizetés 5 percig aktív. Tehát, ha nem követed a fent leírtakat, és fizetés után még vissza kell menned a géphez, 5 perc áll rendelkezésedre. Máskülönben törlődik a már kifizetett program, és újból kell indítanod a tranzakciót.
  • Mivel tudok fizetni?
    Készpénzzel (mely lehet fémpénz és papírpénz egyaránt) vagy a bankkártya elfogadásra alkalmas üzletekben, bankkártyával. Törzsvásárlóként egyenlegedről is ki tudod egyenlíteni a kiválasztott szolgáltatás árát (egyenlegedet online ITT vagy a fizető automatánál tudod feltölteni). A fizetési folyamat nagyon egyszerű, csak követned kell a fizető automata utasításait.
  • Milyen bankjegyeket fogad el az automata? 
    Fizetéshez 500, és 1.000 forintos bankjegyeket tudsz felhasználni,  míg egyenleg feltöltéshez a gép elfogad 500, 1.000, 2.000, 5.000 és 10.000 forintos bankjegyeket is.
  • Mennyi ideig tart egy mosás?
    Mosási programjaink nagyjából 30 percesek. A professzionális beállításoknak köszönhetően, a mosási programok gyorsabbak, de ettől függetlenül hatékonyabbak az otthoniaknál.
  • Honnan tudom, hogy vége van a mosásnak?
    Egyrészt a gép kijelzőjén folyamatosan követheted a programból hátralévő időt. Másrészt, ha a program lefutott, a gép sípolva jelez, és automatikusan kinyílik az ajtaja.
  • Mit tudok nálatok kimosni? 
    Szinte mindent, ami vizes mosógépben mosható. A gépeinkbe nem csak ruhaneműt, hanem szinte minden kis – és nagyméretű háztartási textilt is ki tudsz mosni. Például: függönyöket, ágytakarókat, paplanokat, párnákat, különböző huzatokat, hálózsákokat, törölközőket, konyharuhákat, stb.
  • Amit kérünk, ne tegyél a gépbe: szőnyegeket – különös tekintettel a rongyszőnyegekre. Állatszőrös textilek mosására a kijelölt mosógépeket használhatod. Az állatszőrös textilek mosására elérhető üzletek listáját itt találod.
  • Kell külön mosószert vinnem? 
    A rendszer automatikusan adagolja a különböző programoknak megfelelő mosószereket. A Bubbles Laundry System exkluzív mosószer adagolási technológiát használ, mely a mosószer mellett minden programhoz adagol fertőtlenítőt, semlegesítőt, zsíroldót, véroldót és öblítőt. Saját mosószert nem tudsz és nem is érdemes használnod.
  • Érzékeny bőrűek használhatják a mosószereiteket
    Olyan folyékony mosószereket használunk, melyek könnyebben kioldódnak a ruhákból az öblítés alatt. Minden mosáshoz adagolunk fertőtlenítő szert, mely a mosás alatt és öblítés előtt is kifertőtleníti a ruhát és a dobot egyaránt.
  • Milyen mosási programok vannak? 7 program közül választhatsz a mosni kívánt ruhaneműnek, textilnek megfelelően:
    • FEHÉR 60 fok,
    • SZÍNES 40 fok,
    • FEHÉR 40 Fok,
    • KÉNYES 30 fok,
    • ÁGYNEMŰ 35 fok,
    • SZENNYEZETT 60 fok,
    • FERTŐTLENÍTŐ 60 fok.
  • Hogy érdemes a gépbe rámolnom?
    Ugyan a gépek kapacitása töltőtömegben van megadva, érdemes a szennyesed térfogatára is figyelned. Ha beraktad a mosnivalót a dobba, és még a kezed simán befér a tetejére, akkor nem pakoltad túl.
  • Van-e lehetőségem gépfoglalásra?
    Igen! Regisztrált törzsvásárlóként, a My.Bubbles felületén keresztül.
  • Milyen szárítógépek találhatóak a mosodákban? Kétféle szárítógépünk üzemel: 16 kg illetve 25 kg töltőkapacitású. A 16 kg.os kapacitású gépek a 11 kg-os mosógépekből átkerülő nedves ruhákhoz valók, míg a 25 kg-os kapapcitással rendelkező szárítógépek a 16 kg-os mosógépekbe behelyezett textilek mennyiségéhez vannak rendelve. Kérjük, soha ne helyezd át a nagyobb mosógépben mosott textileket kisebb szárítógépbe, mert ha túltelíted az nagyban rontani fogja a szárítás hatásfokát!
  • Hogyan tudok egy szárítást elindítani? Rendkívül egyszerűen:
    • Helyezd a nedves ruhaneműket, textileket a gépbe, majd csukd be az ajtót!
    • A gépen található kijelzőn a +/- jel segítségével válaszd ki a kívánt hőfokot! 65 és 90 fok között, 6 hőmérsékletszint között választhatsz.
    • Lépj a fizető automatához, és válaszd ki a megfelelő gépet (amibe előzetesen berámoltál)! Ha már törzsvásárlónk vagy, előbb lépj be Bubbles fiókodba!
    • Fizess!
    • Rövid edukációs videónkat ITT tekintheted meg.
  • Mivel tudok fizetni? Készpénzzel (mely lehet fémpénz és papírpénz egyaránt) vagy a bankkártya elfogadásra alkalmas üzletekben, bankkártyával. Törzsvásárlóként egyenlegedről is ki tudod egyenlíteni a szolgáltatás árát (egyenlegedet online ITT vagy a fizető automatánál tudod feltölteni). A fizetési folyamat nagyon egyszerű, csak követned kell a fizető automata utasításait!
  • Milyen bankjegyeket fogad el az automata? Fizetéshez 500, és 1.000 forintos bankjegyeket tudsz felhasználni,  míg egyenleg feltöltéshez a gép elfogad 500, 1.000, 2.000, 5.000 és 10.000 forintos bankjegyeket is.
  • Mennyi ideig tart egy szárítási program? Szárítási programjaink mind 37 percesek – az ár ennyi szárítási időt fed le. A szárítási idő fix, de a programot ez idő alatt leállíthatod, és ha szükséges, vehetsz ki ruhaneműt. Egy szárítási ciklus alatt maximum egyszer javasoljuk kinyitni az ajtót, amit 1 percen belül vissza kell zárnod, különben törlődik a program és újra kell fizetned. Vigyázz! A dobban a ruhák forróak lehetnek, különösen a fémrészek (pl. csat, zipzár stb).
  • Honnan tudom, hogy vége a programnak? Egyrészt a gép kijelzőjén folyamatosan követheted a programból hátralévő időt. Másrészt, ha a program lefutott, a gép sípolva jelez percenként, egészen addig, amíg ki nem nyitod az ajtaját.
  • Mit tegyek, ha nem száradnak meg a ruháim? Szakembereink úgy állították be a szárítási időt, hogy az a megfelelő hőmérsékleten, megfelelő mennyiségű és minőségű ruha szárítására elegendő legyen. A hatékony szárításhoz azonban elengedhetetlen, hogy megfelelően rámolj be a gépbe (lásd alább). Ha ruháid mégis nedvesek maradtak, és szükségesnek érzed, új programot tudsz indítani.
  • Hogyan érdemes a szárítógépbe rámolnom? Nagyon fontos, hogy ne tömd túl a gépet! Ez azért is célszerű, hogy ne legyenek gyűröttek a ruháid. Emellett, célszerű külön válogatni és szárítani a nehezebben száradó anyagokat pl. törülköző, fürdőköpeny, vastag takaró, farmer stb., a többi ruhaneműtől illetve textiltől. Érdemes arra is figyelned, hogy ne maradjanak csomók a ruhákon, mert ez is hátráltathatja a száradást.
  • Van-e lehetőségem gépfoglalásra? Igen! Regisztrált törzsvásárlóként, a My.Bubbles felületén keresztül tudsz gépet foglalni.
  • Van olyan gépetek, amely egyben mos és szárít? Nem, külön mosó- és szárítógépeink üzemelnek. A mosási és szárítási programokat külön kell indítanod és fizetned. Természetesen, igénybe tudsz venni csak mosást vagy csak szárítást.
  • Milyen termékeket lehet mosni az állatszőrös textilekre dedikált mosó- és szárítógépeken?
    Moshatod nálunk kisállatod párnáit, plüssjátékait, fekhelyeit, takaróit.

  • Milyen textileket nem lehet mosni?
    Nagyobb méretű, nem háziállatoknak szánt textilek mosása nem lehetséges (pl. lótakaró).

  • Van-e felára ennek a szolgáltatásnak?
    Nincs, az állatszőrös textilek mosásának és szárításának ára megegyezik a normál árainkkal és kuponjaink, akcióink is felhasználhatóak ezekre a mosásokra.

  • Milyen mosási programok vannak?

    6 program közül választhatsz a mosni kívánt textilnek megfelelően:

    1. Kényes, illattal 30°
    2. Normál, illattal 40°
    3. Szennyezett, illattal 60°
    4. Kényes, illat nélkül 30°
    5. Normál, illat nélkül 40°
    6. Szennyezett, illat nélkül 60°
  • Van-e lehetőségem gépfoglalásra?
    Sajnos foglalásra nincs lehetőség. Javasoljuk, hogy töltsd le a Bubbles Applikációt és indulás előtt ellenőrizd az aktuális gépfoglaltságot!

  • Hol érhető el a szolgáltatás?
    Az aktuális listát a https:/bubbles.hu/allatszoros-mosas oldalon tudod megtekinteni. A szolgáltatás induláskor 5 budapesti helyszínen indult, de a lista folyamatos bővítése várható. 

  • Melyik gépen érhető el, hogyan tudom melyiket használjam?
    A mosodában és az applikációban is külön jelöltük az állatszőrös mosó- és szárítógépeket. Csak keresd a mancsot!

  • Mire kell figyelni a mosás, szárítás során?
    Kérjük, vedd figyelembe, hogy kedvenced textiljei a mosást követően makulátlanul tiszták lesznek, azonban maradhatnak rajta szőrmaradványok.

    Kérjük, amennyiben használat után szőrmaradványok maradnak a gépek dobjában, töröld ki a gépet magad után!

    Kérjük a tisztítani kívánt textilt ne a mosodában rázd ki! Ügyelj a tisztaságra!

  • Mi a Bubbles törzsvásárlói programja? A Bubbles törzsvásárlói program segítségével egyszerűen és mindig jelentősen kedvezményes áron veheted igénybe szolgáltatásainkat. Ezen kívül sok más egyéb kényelmi szolgáltatás is elérhetővé válik számodra akár egyetlen kattintással a My.Bubbles felületén keresztül.
  • Hogyan lehetek Bubbles törzsvásárló? Semmi mást nem kell tenned, mint egyszerűen pár adatoddal regisztrálni az üzletekben lévő fizető automatán vagy a My.Bubbles felületén keresztül. A regisztráció során a rendszer egy felhasználó nevet és jelszót kér. A felhasználónévre a a saját vezetéknév és keresztnév alapján a rendszer automatikusan felajánl egy felhasználó nevet, de ezt nem kötelező elfogadni, meg lehet adni tetszőleges nevet amennyiben az még nem foglalt. (A régebbeen használt monogram / PIN kód használat helyett már a felhasználónév / jelszó kombináció szükséges a belépéshez, a régebbi ügyfeleknek a következő alaklommal a rendszer segít új felhasználó nevet generálni). A felhasználó nevet és a jelszót érdemes megjegyezni, hiszen a későbbiekben ezekkel tudsz majd Bubbles fiókodba gyorsan és kényelmesen bárhonnan online vagy az üzletekben lévő fizető automatánál belépni.
  • Mit tegyek, ha elfelejtettem jelszavamat?  Kérj jelszó emlékeztetőt arra az email címre, amit a regisztrációkor megadtál, a rendszer azonnal küld egy olyan linket, ahol az új jelszót be tudod állítani. Új beállított  jelszavadat kizárólag Te ismered az ügyfélszolgálat ezt az adatot nem látja, ha elfelejtetted kizárólag jelszóemlékeztető igényléssel lehet új jelszót beállítani. Emiatt kiemelten fontos,hogy a regisztrációnál megadott e-mail cím valós legyen és a regisztrációt követően hitelesítésre kerüljön az erre a célra kiküldött levélben található linkre kattintva. Gmail-es e-mail cím esetén előfordul, hogy a Spam vagy a Promóció mappába érkezik a levél.
  • Miért előnyös számomra, ha Bubbles törzsvásárlónak vagyok:
    • Törzsvásárlóként kedvezményesen veheted igénybe szolgáltatásainkat. Árainkról bővebben ITT tájékozódhatsz.
    • A My.Bubbles felületén online feltöltheted törzsvásárlói egyenleged
    • A My.Bubbles felületén keresztül igényelhetsz számlát, melyet saját magad le is tölthetsz * további információt a 7-es pontban találsz
    • A My.Bubbles felületén rá tudsz tekinteni a gépfoglaltságra és lehetőséged van gépfoglalásra is.
    • Törzsvásárlóként rendszeresen kapod Bubbles hírlevelünket. Melyen keresztül elsőként tájékozódhatsz a legfrissebb akciókról, Bubbles hírekről és tippekről.
  • Hol vannak Bubbles mosodák? Részletes üzletlistánkat ITT találod. Keresd a Hozzád legközelebb esőt!
  • Hogy vagytok nyitva? Nyitva tartás: NON-STOP – 0-24 nyitva vagyunk, egész évben, hétvégén és ünnepnapokon is. Egyes üzleteinkben a nyitva tartás ettől eltér, és éjszakai zárva tartás van érvényben. Ezekben a mosodákban az utolsó program indítására zárás előtt 1 órával van lehetőséged. Nyitvatartási információról ITT tudsz részletesen tájékozódni!

Figyelem! Non-stop üzleteinkbe éjszaka csak SMS kóddal tudsz bejutni! Keresd az SMS beléptetőt és használati útmutatóját a bejárati ajtó mellett.

  • Mennyibe kerülnek a szolgáltatások? Árainkról részletesen ITT tájékozódhatsz. Felhívjuk figyelmedet, hogy áraink üzletenként eltérhetnek! A pontos árakról az adott üzlet aloldalán lehet tájékozódni.
  • Mivel tudok fizetni? Üzleteinkben fizethetsz készpénzzel (ez lehet fém és papírpénz is) illetve bankkártyával is. Fizetéshez érméből 100 és 200 forintos érméket, papírpénzből 500 és 1.000 forintos címleteket fogad el az automata. Regisztrált felhasználóként előre feltöltött egyenlegedről is fizethetsz. Egyenleged ITT tudod feltölteni vagy az üzletekben a fizető automatán keresztül. Egyenlegfeltöltéshez használhatsz 2.000, 5.000, és 10.000  forintos címleteket is. Fizetéshez használhatod a SimplePay rendszerét is a Bubbles Mosodák applikációján keresztül gépindításra és egyenleg feltöltésre, ill. a my.bubbles.hu oldalon egyenlegfeltöltésre.
  • Hogyan tudok számlát igényelni? Törzsvásárlóként számlát igényelni és letölteni legegyszerűbben a My.Bubbles felületéről tudsz. Ha nem vagy törzsvásárlónk, küldd be számlaigényedet a https://bubbles.hu/szamlaigeny/ felületen. Fontos: 8 napnál régebbi tételekről nem áll módunkban számlát kiállítani!
  • Az egyes kedvezmények levonása esetén a %-kal csökkentett végösszeg 100 Ft-ra kerekítve kerül elszámolásra az alábbiak szerint: 0-49 Ft-ra végződő végösszeg esetén lefelé, 50-99 Ft-ra végződő végösszeg esetén felfelé kerekítjük az árakat.

  • Lehet előre gépet foglalni? Legtöbb mosodánkban lehetőség van előzetes gépfoglalásra.
  • Hol tudom a foglalást elindítani? Foglalást kizárólag regisztrált felhasználóink tudnak indítani, vagy a Bubbles mobil applikációt letöltve, vagy a https://my.bubbles.hu oldalon belépve.
  • Mennyivel a tervezett idő előtt kell foglalnom? Legalább a tervezett időpont előtt 3 órával tudsz gépet foglalni.
  • Tudok kuponkedvezményt érvényesíteni a foglalás során?
    Mivel ez egy plusz kényelmi szolgáltatás, ezért foglaláskor a mindenkor aktuális regisztrált felhasználóknak szóló árat kell fizetni, kuponkedvezény igénybe vételére nincs lehetőség.
  • Mikor kell kifizetnem a szolgáltatás árát?
    Közvetlenül a foglaláskor kell kifizetni az adott felülelten.
  • Mennyi ideig tartják nekem a gépet?
    Annak érdekében, hogy a foglalt időpontban a gép szabad legyen a mosodában a gép már 40 perccel a foglalt időpont előtt foglaltá válik és más már nem tud rajta mosást elindítani. Te viszont érkezhetsz korábban és el tudod indítani előbb is a mosást / szárítást! Fontos: A gép maximum a foglalási idő után még 10 percig érhető el, amennyiben 10 percen belül nem kezdted meg a gép indítását a foglalás törlődik a rendszerből, de a foglalási díjat már nem fogja a rendszer visszaadni, hiszen így is 2 ciklusnyi időt volt blokkolva a gép a foglalás miatt.
  • Meddig törölhetem a foglalásomat?
    A foglalási időponhoz képest 2 órával előtte még tudod törölni a foglalásodat, és akkor a rendszer a foglalási díjat visszatéríti. Ezt követően a foglalás törlésére már nincs lehetőség! 
  • Mit kell tennem a foglalás elindításához?
    • Menj a megadott időpontra a mosodába
    • Tedd be a ruhát a megfelelő gépbe, melyről emailben előzetesen tájékoztatást kaptál.
    • A helyszínen lévő terminálon belépve kizárólag az a gép fog látszódni számodra, amelyik le lett foglalva. Kövesd az ottani utasításokat és a gép további fizetés nélkül el fog indulni.
    • A foglalt gép a mobil applikációval is elindítható az adott gépen található QR kód beolvasásával.
  • Helyben meg kell várnom, amíg lejár a mosás vagy szárítás? Egyáltalán nem muszáj! Saját felelősségre ott is hagyhatod a ruháidat, amíg tart a mosási vagy szárítási program. De a Bubbles egyben egy fiatalos, kényelmes, közösségi tér, ahol pihenhetsz a kanapékon; beszélgethetsz barátokkal, ismerősökkel; a wifi-n keresztül netezhetsz, elküldheted az utolsó munkahelyi emaileket vagy csak simán hallgathatod a kellemes zenét.

Iratkozz fel!

Ne maradj le a legújabb akciókról!